سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

مردی که آرزو داشت پسرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه تهران شود، ناگهان به خود آمد و دید این آروزی باطل بیش از ۲ میلیارد تومان برایش آب خورده است.

افسردگی مردان - بحران میانسالی - اعتیاد مردان

به گزارش همشهری آنلاین، رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در استان کرمان گفت: فردی با معرفی خود به عنوان صاحب امتیاز یک مؤسسه آموزشی در شهرستان زرند و با وعده قبولی تضمینی فرزند شاکی در کنکور سراسری و رشته پزشکی دانشگاه تهران، مبلغ ۲۱ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع دو اتهامی بود که با ارجاع پرونده به شعبه دوم دادیاری دادسرای شهرستان به متهم تفهیم شد و در نهایت پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین پرونده و استعلامات متعدد بانکی و نیز استعلام از سازمان سنجش آموزش کشور، برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر شد.

یعقوبی اظهار کرد: مطابق مستندات پرونده، متهم با وعده قبولی بدون زحمت و حتی بدون شرکت داوطلب در کنکور، مبلغ قابل توجهی را درخواست کرده و در نهایت با وسوسه و جلب اعتماد شاکی، مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از ایشان با تضمین پذیرش قطعی فرزندش در رشته پزشکی دانشگاه تهران دریافت کرده است که گردش حساب مبالغ دریافتی و انتقال و هزینه‌کرد آنها نیز با استعلامات به عمل آمده، در پرونده وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تأکید بر صحت و سلامت آزمون برگزارشده ادامه داد: با احراز عنوان مجرمانه کلاهبرداری، کیفرخواست متهم صادر و پرونده برای ادامه رسیدگی و صدور رأی به دادگستری شهرستان ارسال شده است. در صورتی که شهروندان دیگری با روش‌های مشابه فریب خورده و متضرر شده‌اند، می‌توانند به همراه مدارک و مستندات به دادستانی زرند مراجعه کنند.

کد خبر 888738
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 2
    چرا آرزوی باطل؟؟؟دوست داشته پسرش دکتر بشه ،حالا این وسط گیر کلاهبردار افتاده مقصر اونه؟